یکی از اصلی ترین موارد در تولید علوفه هیدروپونیک سینی کشت استاندارد می باشد. که شرکت سبزپلاس با تولید و طراحی سینی علوفه هیدروپونیک که مخصوص این کشت می باشد. کیفیت و بازدهی تولید این محصول را افزایش داده است.

با استفاده از این سینی کشت می توانید بالاترین بازدهی و کیفیت کشت را داشته باشید.

مشخصات سینی علوفه هیدروپونیک

سینی علوفه هیدروپونیک دارای ارتفاع ۶ سانتیمتری می باشد. که از رسیدن نور به ریشه که یکی از عوامل رشد قارچ و کپک می باشد جلوگیری میکند. و همچنین این سینی دارای خروجی اب یکطرفه می باشد. که باعث می شود استاندارد ابیاری در تمامی طبقات رعایت شود.

و همچنین به دلیل خروجی اب یکطرفه میزان مصرف اب و محلول تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. و ریشه گیاه فرصت بیشتری برای تغذیه از محلول را دارا می باشد. که تاثیر بسزایی در میزان رشد علوفه خواهد داشت.

مواد اولیه این سینی از جنس و کیفیت مرغوب برخوردار است و دارای ۱۸ ماه گارانتی می باشد.

از دیگر مزایای سینی کشت علوفه سبزپلاس می توان به کیفیت بالای مواد اولیه ان اشاره کرد که باعث می شود چندین سال مورد استفاده قراربگیرد.

از دیگر مزایای سینی کشت علوفه هیدروپونیک سبزپلاس می توان به ارتفاع ان اشاره کرد. که برخلاف سینی های نشا برنج که دارای ۳ سانتیمتر ارتفاع می باشند. دارای ارتفاع ۵ سانتی می باشد که این مورد باعث جلوگیری از عدم تابش نور به ریشه گیاه می شود. تابش نور به بذر وریشه باعث ایجاد شرایط رشد قارچ و کپک می شود.

ابعاد: ۳۰*۶۰ سانتیمتر ارتفاع ۶ سانتیمتر

ارسال محصول سینی علوفه هیدروپونیک در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور انجام می پذیرد.

برای ثبت سفارش سینی علوفه هیدروپونیک با بخش فروش تماس بگیرید.

سبزپلاس

سبز تجهیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *