سیستم های برج کشت عمودی هیدروپونیک یکی از جدیدترین روشهای کشت دردنیا میباشد که می توئان به جرات ان را یکی از راه حل های اساسی عبور از بحران ابی و امنیت غذایی دانست.


چرا کشت عمودی؟

کشت های عمودی این امکان را ایجاد میکنند که بتوانید از حداکثر فضا در محیطی کاملا کنترل شده محصولاتی با بالاترین کیفیت برداشت کنید. تولید محصولات خارج از فصل با حداقل مصرف اب و انرژی باعث می شود بتوان سود بیشتری از فروش محصولات به دست اورد. به طور مثال شما با ۱۰۰ متر مربع فضای گلخانه ای با برج کشت عمودی می توانید به اندازه ۱۰۰۰ متر مربع گلخانه سنتی محصول برداشت کنید با این تفاوت که تنها شرایط محیطی ۱۰۰ متر مربع را کنترل خواهید کرد و در اوج پایین بودن دمای زمستان و گرمای تابستان دیگر چالشی برای تامین شرایط محیطی نخواهید داشت.

اجرای ابیاری مرکزی و بسته این سیستم باعث می شود اب ومحلول های غذایی پس از تغذیه و ابیاری گیاهان دوباره به مخازن بازگردد و مجددا مورد استفاده قرار گیرد که این باعث کاهش ۹۶درصدی مصرف اب و کود می گردد که در کاهش هزینه های تولید و کشاورزی در مناطقی که دچار خشکسالی می باشند را امکان پذیر می کند.

سیستم برج کشت عمودی هیدروپونیک یکی از به صرفه ترین سیستم های کشت می باشد که با توجه به طراحی ان بر خلاف سیستم های طبقاتی کشت که نیاز به نور مصنوعی دارند می توانید در فضاهای گلخانه ای با نور طبیعی خورشید کشت را انجام دهید.

سیستم برج کشت عمودی سبز پلاس دارای مدل های زیر می باشد:

سیستم ۱۰ طبقه ۸۰ گلدان ارتفاع ۱۷۵ قطر ۷۶ سانتیمتر

سیستم ۱۵ طبقه ۱۲۰ گلدان ارتفاع ۲۵۰ سانتیمتر قطر ۷۶ سانتیمتر

سیستم ۱۸ طبقه ۱۴۴گلدان ارتفاع ۳۲۰ سانتیمتر قطر ۷۶ سانتیمتر

سیستم ۲۰ طبقه ۱۶۰ گلدان ارتفاع ۳۵۰ سانتیمتر قطر ۷۶ سانتیمتر

قیمت برج کشت عمودی ایروپونیک

ابعاد گلدان های سیستم کشت سبز تجهیز با قطر بیرونی ۹سانتیمتر و قطر داخلی ۷ سانتیمتر باعث می شود که بازه محصولات بیشتری را بتوانید با این سیستم کشت کنید.

گیاهان قابل کشت در برج کشت عمودی سبز پلاس:

انواع گیاهان مانند کاهوها-کلم ها- سبزیجات-زعفران- گیاهان دارویی-توت فرنگی- گوجه چری و ….

مزایای سیستم برج کشت عمودی هیدروپونیک

  • کاهش ۹۶ درصد مصرف اب به دلیل اجرای سیستم ابیاری به روش بسته
  • افزایش سطح ۱۲ برابری سطح زیرکشت
  • افزایش سرعت رشد تا ۲.۶ برابر نسبت به روش خاکی
  • اجرای اسان
  • استفاده از نور طبیعی برای رشد

برای دریافت مشاوره و اجرای سیستم های کشت عمودی با ما تماس بگیرید.

۰۹۱۲۴۴۷۸۱۷۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *