تولید علوفه به روش هیدروپونیک با دستگاه علوفه ساز سبز پلاس به گونه ای است. که کشت بدون خاک و با بستر کشت مخصوص انجام میگیرد. در این کشت ابیاری به صورت مه پاش انجام می گیرد. و مواد غذایی محلول در اب به صورت مستقیم به ریشه گیاه می رسد. به همین دلیل سرعت رشد نسبت به روش خاکی تا ۴۰ درصد افزایش پیدا می کند. در این مطلب قصد داریم ارزش غذایی علوفه هیدروپونیک که به صورت نتایج ازمایشگاهی به دست امده است را بررسی کنیم.

تولید علوفه هیدروپونیک با کیفیت

شرایط تولید علوفه تاثیر مستقیمی بر میزان ارزش غذایی و کیفیت علوفه دارد. به همین دلیل نیاز است سیستم کشت شما تمامی پارامترها را به صورت اتوماتیک کنترل کند.تولید علوفه در دستگاه علوفه ساز سبز پلاس به دلیل اینکه در اتاق کشت مخصوص انجام می گیرد. و تمامی پارامترها از جمله تنظیم دما، تنظیم رطوبت، سیستم نوردهی، سیستم تهویه، سیستم ابیاری ، سیستم سیرکولاسیون، سیستم کوددهی و … به صورت اتوماتیک انجام میگیرد. در تمامی فصول و شرایط اب و هوایی امکان کشت و برداشت روزانه علوفه وجود دارد. به همین دلیل دامداران می توانند هر روز محصولی ارگانیک و تازه به مصرف دام خود برسانند. و گیاهان هرچه قدر تازه تر مورد مصرف قرار گیرند. از ارزش غذایی بالاتری برخوردار خواهند شد.علوفه هیدروپونیک سرشار از ویتامین ها و پروتئین های مختلف می باشد که تاثیر چشمگیری در سلامت و رشد دام خواهد داشت.

طبیعت بدن دام مصرف علوفه تازه می باشد. و پس از مدتی استفاده از این علوفه سیستم گوارش دام با این علوفه سازگاری پیدا می کند. و تاثیرات مثبت خود را نمایان می کند. گروه سبز پلاس در کنار تولید و فروش دستگاه تولید علوفه هیدروپونیک توسط کارشناسان تغذیه دام پشتیبانی، مشاوره و جیره بندی غذایی رایگان در اختیار دامداران محترم قرار می دهد. که بتوانند بیشترین بازدهی و صرفه اوری را در استفاده از علوفه هیدروپونیک داشته باشند.


ارزش غذایی علوفه هیدروپونیک

شما می توانید برای خرید و اجرای دستگاه علوفه ساز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کاتالوگ و لیست قیمت علوفه هیدروپونیک

اموزش ساخت دستگاه علوفه هیدروپونیک

۰۹۱۲۴۴۷۸۱۷۹

2 دیدگاه در “ارزش غذایی علوفه هیدروپونیک

  1. حمیدزنده دل میگوید:

    با سلام ممنون از اطلاعات خوبی که داخل سایتتون قراردادین.
    من یک دستگاه با ظرفیت ۵۰۰ کیلو در روز نیاز دارم لطفا راهنمایی بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *